نمایندگی بیمه تعاون در مشهد

نمایندگی بیمه تعاون کد 3270 در مشهد مشاوره وصدور انواع بیمه های تجاری و زندگی

نمایندگی بیمه تعاون کد 3270 در مشهد مشاوره وصدور انواع بیمه های تجاری و زندگی

نمایندگی بیمه تعاون کد 3270 در مشهد مشاوره وصدور انواع بیمه های تجاری و زندگی 09155143929
051-35021604*****051-35026384
مشهد بلوار وکیل آباد - بلوار لادن - نبش لادن 41

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

با ما همراه باشید     09155143929     بیمه تعاون کد 3270

فصل چهارم : رسیدگی به خسارت

ماده 19 – مؤسسه بیمه موظف است تمهیدات لازم برای اعلام خسارت توسط بیمه گذار، ارزیابی و پرداخت خسارت در تمامی نقاط جغرافیایی که تحت پوشش بیمه نامه قرار دارد را فراهم و در این خصوص به بیمه گذران اطلاع رسانی نماید. همچنین در تمام مراکز صدور و پرداخت خسارت و پایگاه اطلاع رسانی یا پروتال خود در خصوص نحوه رسیدگی به خسارات و فرآیند رسیدگی به خسارت، اطلاع رسانی مناسب را انجام دهد. همچنین در خصوص اعلام نحوه و فرآیند رسیدگی به خسارت در تمام مراکز صدور، پرداخت، خسارت و پایگاه اطلاع رسانی یا پورتال خود، اقدامات لازم را به عمل آورد.

ماده 20 – مؤسسه بیمه موظف است ترتیبی اتخاذ نماید که کلیه مراکز پرداخت خسارت آن با یکدیگر در ارتباط باشند به نحوی که دریافت خسارت از کلیه مراکز پرداخت خسارت آن شرکت امکان پذیر باشد.

ماده 21 – عرضه کننده بیمه موظف است در اولین مراجعه (حضوری یا غیر حضوری) زیان دیده با بیمه گذار برای دریافت خسارت، فهرست کامل مدارک لازم جهت بررسی و رسیدگی به خسارت، فرایند و مدت زمان رسیدگی، روش های جبران خسارت و رویه های داخلی حل و فصل شکایات را به زیان دیده یا بیمه گذار را اعلام یا ارایه نماید.

ماده 22 – مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت 30 روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت، خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه گر، به تأخیر می افتد، طبق حکم ماده 522 آئین دادرسی مدنی عمل می شود.

تبصره مواردی که طبق مدتی کمتر از مدت فوق برای پرداخت خسارت تعیین شده از حکم این ماده مستثنا است.

ماده 23 – اخذ رضایت نامه توسط شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت صرفاً بر اساس متن نمونه رضایت نامه ای خواهد بود که توسط بیمه مرکزی تهیه و ابلاغ می شود.

ماده 24 – پس از احراز تعهد بیمه گر و مشخص شدن میزان آن در مواردی که به هر دلیل، شناسایی ذینفع بیمه زندگی ظرف مدت 30 روز پس از احراز فوت بیمه شده یا سررسید بیمه نامه امکان پذیر نباشد، مؤسسه بیمه موظف است ضمن اطلاع رسانی به روش های کارا و مؤثر، مزایای قابل پرداخت را در یکی از بانک ها با اهدف پرداخت سود به ذینفع، سرمایه گذاری نماید.

همراه 09155143929

تلفن و نمابر:35026384-35021604

نمایندگی بیمه تعاون کد 3270 سمائی 

آدرس :بلوار وکیل آباد - بلوار لادن - نبش لادن 41 پلاک 303

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۱
حمیدرضا سمائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی